Voorbereiding
8 oktober 2009 - Apeldoorn, Nederland
Hoi, welkom bij mijn reisblog. Geen flauw idee of het iets is, maar het lijkt me in orde. Kan onbeperkt foto's uploaden en een route bijhouden, en berichtjes posten. En jullie kunnen berichtjes achterlaten en een notificatie aanvragen... meer functies zijn niet nodig dacht ik...
Lijstje met wat ik nodig heb, is klaar... nu nog inpakken, maar ik heb nog een paar dagen. 14 oktober ga ik vliegen vanuit Frankfurt met Quantas via Singapore naar Sydney. Dan meteen door naar Cairns, in het noordoosten van Australie (Oz), waar ik na ongeveer 38 uur ofzo pas aankom... oef. Vandaaruit langs de oostkust naar Sydney, om 2 december naar Auckland (noordereiland) in Nieuw-Zeeland (NZ) te vliegen. Dan heb ik nog tot 22 januari om door heel NZ te reizen en vanuit Christchurch (zuidereiland) terug naar Frankfurt te vliegen. Heb er ontzettend veel zin in!!!
Ik zal proberen zo nu en dan een update te maken van mijn avonturen tussen de krokodillen, slangen en kangaroos, en andere exotische beesten. Hangt een beetje af van de mogelijkheden daar, en of ik zin heb om binnen achter een computertje te gaan zitten... wetende dat er buiten veel meer leuke dingen te doen zijn natuurlijk ;)
Hopelijk vinden jullie de foto's en verhalen de moeite waard om af en toe deze blog te bekijken... ik zal mijn best doen in ieder geval. Tot in het nieuwe jaar, fijne sinterklaas, kerst en oud-en-nieuw.
Groetjes
Rolf
PS: eens kijken of ik nu de vliegroute kan invoeren.

Cool dat ik je op deze manier kan volgen. Ik heb ook een reis van Cairns naar Sydney gemaakt, dus ben benieuwd naar je avonturen! Ik had je de busmaatschappij Oz Experience al aangeraden toch? Die nemen een leukere route dan de Greyhoundbussen en stoppen bij allerlei mooie verborgen plekjes.
Veel plezier!!!
Fijn dat wij je kunnen volgen op deze prachtige reis.
Wij hopen dat je van deze reis kan genieten, want het moet een prachtig land zijn, dat ook bij ons op het verlanglijstje staat. een goede reis toegewenst.
Tijd niet gezien weer. Het is vast heeeerlijk om met je studiebende klaar te zijn en een lekker lange reis te gaan maken. Ben benieuwd naar je verhalen en natuurlijk je foto's. Als ik wist dat woensdag je laatste Fotonkeer was, was ik natuurlijk even langsgekomen ipv lui op de bank te hangen, omdat ik het weer te slecht vond :P. Heeeele fijne reis toegewenst, geniet ervan, en ik houd je in de gaten via deze site ;)!
Liefs, Grietje